torsdag den 12. august 2010

Et fund...

Se lige hvad jeg har fundet på loftet! En hel kasse med gamle CDer :) Jeg har ikke sådan nogle til at ligge mere, for alt er gemt på computeren og når der skal spilles højt sætter jeg den bærbare til forstærkeren - og spiller musik :)

Ikke alle er værd at høre mere :) Men der er så mange fede og der er masser af gode minder! Her i forgrunden ligger f.eks. Kiss&Hug, som jeg engang har fået i gave af hende her... Den hører jeg i skrivende stund - det er ligesom at være "der" igen :)

Gode gamle Hendrix...

Pulp Fiction for fuld udblæsning - jeg husker pludselig mig selv til en julefrokost, stående på et bord med en kiwi på en gaffel som mikrofon... Hmmm...

Og Madsen... Han er SÅ fed! Jeg elsker numre som "Akvariefisk" - "Terylene bukser" - "Æ kør o æ motorvej" - eller bare titler som "En sølvmåge lander ganske langsomt på Balticas flerfarvede lysstofrør og kigger opmærksom ud på havet"...

Den her er IKKE min!!! Aner ikke hvor den kommer fra!!!

Nå, det ville altså ikke vende ordentligt... Disneyland After Dark - eller nåh nej, det måtte de jo ikke hedde...

Jeg kunne blive ved at finde CDer, og i morgen bliver jeg vist nødt til at køre tidligere på arbejde, for jeg skal helt sikkert køre en omvej for at nå at høre et par numre!! Man kan jo ikke nå at høre ret meget på 11 km :)

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Hyggeligt at finde sin ungdoms musik (min er jo på vinyl :).
Men det er nu da mere smart at have det hele på computeren.

God fredag.

Camilla sagde ...

Har du fået Lars H. af mig?? Det havde jeg helt glemt. Jeg havde faktisk lige fat i min i går, og tænkte mig tilbage til den tid :)

Lone sagde ...

hej Mette
jeg har tagget dig, hvis du gider at være med.. I endnu en sjov blogleg...

Lone

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...