torsdag den 5. august 2010

Fold-amok...

Altså det tager lang tid at folde, men nu er jeg jo så heldig at min husbond er indehaver af et lille reklamefirma som han dyrker i sin fritid, og i det lille firma er der jo en stor proff skæremaskine! Så jeg siger jo bare til min reklamemand: "Søde honey bunny, jeg skal bruge 1 mio. små papirlapper i lækre farver og kvaliteter" Og fluks er bilmagasiner, tøjkataloger osv. omdannet til stakkevis af lækre strimler - og jeg kan gå i gang med at folde :)

Den første (og eneste færdige) taske jeg har lavet er tekst og bogstaver fra et Hendes Verden.
Jeg er gået i gang med at folde i kaffeposer - her Markus Kaffe. Jeg har sat byens damer i gang med at drikke kaffe og der kommer mange sjove poser ind :) Dog er Karat poserne ikke gode, de er for tykke og glatte - synes jeg :)
På det øverste billede har jeg foldet bunden til en kurv. Alle teknikkerne har jeg fundet her...

8 kommentarer:

Eva sagde ...

Sikke en tålmodighed. Jeg tror ikke, det var noget for mig....
Men resultatet er enormt flot!

hviit sagde ...

Så flink du er! dette må jeg prøve:)

Anja sagde ...

altså, sikke go du er! glæder mig til at se en taske helt færdig!

Mia sagde ...

Hej Mette
Jeg gnasker chips til den helt store guldmedalje, så min kollega kan folde af poserne..hun synes de er gode. (Hvis du skulle få lyst at prøve nogle andre materialer?)
Mvh Mia

Helle Tang sagde ...

ih hvor er du bare go´ ;-) Det kunne godt blive mit efterårs/vinter projekt.

MALENE sagde ...

Hvor er den flot, den hvide taske...og sikke en god service at få stykkerne skåret til:) Har du brugt gennemsigtig klæbefolie eller hvordan har du forstærket siderne fra Hendes Verden?

Mette Thrysøe sagde ...

Jeg bruger den brede klare pakketape til at gøre tasken stabil og til dels vandtæt. Tapen er 5 cm bred, så på de brede strimler sætter jeg bare tapen på midten og lader resten stå. Jeg har hørt om nogen der laminerer papiret inden udskæring, men jeg tænker at tasken bliver ret kraftig så... ?

Bindner-dage sagde ...

Det slog mig forleden, da jeg var i sommerhus i Melholt, om man kan bruge indpakningen fra Oreos? Det harmonerer jo så bare ikke så godt med, at jeg fra på mandag vil slå over på en sund livsstil og jeg kan ikke nå at tømme så mange pakker her i weekenden... kan man mon søge folk til det?
Hvor skønt, at din mand lige har sådan en skæremaskine, det må gøre en kæmpe forskel i tidsforbruget.
God fornøjelse med taskerne c'',)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...