torsdag den 26. august 2010

Hvad er der med de neonfarver??!!!

Altså sidste gang jeg så noget i neonfarver var engang i firserne. Der havde vi neonfarvede benvarmere, plasticørenringe, svedbånd, chiffontørklæder i neon som skulle bindes om håndleddet eller om anklen udenpå de der neonfarvede basketballstøvler, der var jo også neonfarvede snørrebånd og plasticbørster som skulle stikke op af brystlommen på jakken! Jeg kan simpelthen ikke se mig selv med noget som helst neon igen! Ikke engang et armbånd eller en lynlås på tasken - nix! Jeg gør det IKKE!!!
Neonfarver var bedst i firserne, ligesom Snapshot, kassettebånd, Sorbits, Samantha Fox, gulerodsbukser med frynser i siden, "Dødens Gab", læderslips og meget andet.

6 kommentarer:

Lone sagde ...

har det som dig, Mette
Det sker heller ikke på min matrikkel...
Hader dem, men anerkender at andre elsker dem...

Men sådan er det vist med mange ting i moden, lige nu. Jeg forstår mig vist ikke på det...
Det samme gælder retrostofferne.. Dem er jeg også steget af..

Lone

Linda sagde ...

melder mig under fanen: jeg gider ikke genopleve min ungdom igen! Neonfarver, retrostoffer, kjoler af spinlon med hysteriske farver.... ok - dem gik jeg så ikke med, men mine tykke fastre gjorde. Og når mine yngre kollegaer kommer trissende iført de der rædsler, så tænker jeg: faster Karen... tarteletter, fun-pæresaft...
Jeg gider heller ikke Stevie Wonder.

Mette Thrysøe sagde ...

:) Det er skægt at man kan få det sådan - tarteletter og neonfarver :)
Nå, men retro stof er jeg nu helt tosset med :)

Camilla sagde ...

Ha ha, ja neon er jeg heller ikke nået til endnu. Men jeg er også virkelig konservativ. Retrostofferne kan jeg godt lide nogle af, men jeg står af på dem hvor jeg kan huske noget gammelt sengetøj med lignende mønster. Det er simpelthen for grimt. Men nu er jeg jo også bare ved at være en kedelig gammel kran.

Margith sagde ...

Jeg husker det samme som dig og skal heller ikke med på den igen :-) Min søn på 24 år havde en neongrøn cardigan med sort print og jeans i samme farve!!

Onkel Anne sagde ...

jeg havde glemt læderslipset! Tak for gode minder og grin :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...