søndag den 22. august 2010

Hvis I undrer jer...


Hvis I undrer jer over, at jeg sjældent fremviser færdige resultater indenfor strik her på bloggen, er det ikke fordi jeg ikke strikker!!
Jeg plejer bare at have gang i et par projekter ad gangen, så det er ikke altid jeg får det gjort færdigt lige med det samme... Det der med "et par" er imidlertid lidt skudt ved siden af, for ved gennemgang af mine projekter fandt jeg ikke mindre end 11 ikke-færdige af slagsen...
Og der er sikkert flere hvis jeg virkelig går i hjørnerne...


Her ligger en halv Linus af Hanne Falkenberg... Jeg burde strikke ham færdigt imens han er i frisk erindring for det er ikke så længe siden jeg slog masker op...

Bomuldstrøje - SOM BARE MANGLER HALSEN!!! Helt ærligt Mette T! Hvorfor gør du det ikke bare!?

Herresweater - til en jeg kender, som skulle have haft den i julegave sidste år - Og dette er endda et særligt projekt, for man strander jo altid ved ærmerne. HA - derfor startede jeg med ærmerne! Og efter ribben på selve trøjen - gik jeg så i stå!! Men der bliver nok også jul i år...

Og Det Halve Mini Kongerige, som jeg absolut skulle købe garn til i foråret! Det er jo snart, at det skal i brug, så jeg må nok i gang inden længe...

Og Miss Beezy... Den startede jeg på sidste sommer, for den skulle være fed til efteråret. Nu er det snart efterår igen, og der mangler altså noget endnu...

En lækker babyundertrøje i blød Alpaca. Kan ikke rigtig huske hvor opskriften er, eller hvor jeg har den fra, men her er i hvert fald kun et bagstykke - som er næsten færdigt. Jeg skulle åbenbart bruge pindene et andet sted...

Og mit bærepose-projekt. Jeg gik i gang med at strikke indkøbsnet af bæreposer! Det var også meget sjovt til at starte med - det bliver nok aldrig færdigt :)

Lille rød pigesag i bomuld. Kan ikke rigtigt huske formålet eller hvad der mangler... Der skal vist bare en kant til, så blusen kan knappes... Det kan man jo altid lige gøre :)

Lapper i bomuldsrester til et tæppe eller noget. Det behøver jo egentlig ikke at blive færdigt sådan lige med det samme. Man kan jo altid hækle et par lapper en gang imellem...

En overgang gik alle i gang med et zig zag tæppe, vistnok inspireret af Liselotte. Og jeg gik selvfølgelig også i gang... Jeg er da i gang med stribe nr. 11 - jow jow... Jeg har en masse Silke Tweed som får lov at danne striberne og engang bliver jeg vel også færdig. Engang...

På en Læsøtur købte jeg noget lækkert garn, som straks skulle forvandles til en lille pigekjole. Nå ja, jeg skal da snart til Læsø igen - så kan jeg vel tage det med igen...

Nå, men ved at gå til bekendelse her tænkte jeg, at min dårlige samvittighed måske ville få mig i gang med strikkepindene og få nogle af de gamle projekter færdige. Det er jo ikke fordi jeg ikke har garn til nye projekter, som jeg rigtig gerne ville i gang med! Så Mette - tag dig sammen og gå i gang!!!

29 kommentarer:

morslille sagde ...

Wauw jeg tror sørme du har slået mig i endnu ikke færdige strikketøj jeg er påbegyndt. Jeg må hellere tælle ;O)
Hilsen Charlotte

Helle Tang sagde ...

hehehe ;-) dejligt at se at det ikke kun er mig, der bobler af ideer, men ikke liiige får alt sammen lavet færdigt, og så bare starter med et nyt ;-)

Louise sagde ...

Ting ta´r tid!
Det er rart, at have noget i skuffen, så længe man ikke får strikkestress af ufærdige, utålmodige projekter i kø :)

elsemarie sagde ...

Uha jeg tror jeg kan stikke den.
Jeg var engang på kursus hvor underviseren sagde at projekter er noget der skal til for at være kreativ og at projekter ofte brænder ud for tidlig.
Men jeg har også meget som er blevet færdig.
Som jeg har set du også har Mette.

www.frunielsen.com sagde ...

Hejsa Mette
Dejligt at se det ikke kun er mig der har 15-20 projekter igang. Jeg har et projekt med mig selv ligenu--nu skal der hæftes og gøres færdig.Inden jeg starter på noget nyt,---men kniber gevaldigt med at holde løftet tihi

ea-o sagde ...

Hvor er det skønt at vide at man ikke er den eneste.

Inge sagde ...

Opskriften til baby-undertrøjen ligger jeg inde med - og mailer den gerne.... så den undskyldning duer ikke:-)

Mette Thrysøe sagde ...

Hej Inge - jeg vil helt vildt gerne have opskriften af dig :) tusind tak! min mail er info@fastermette.dk

obat wasir herbal sagde ...

Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

Obat Herbal sagde ...

cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

Obat Herbal sagde ...

cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

Obat Herbal sagde ...

obat herpes alami De Nature cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

Obat Herbal sagde ...

obat herpes alami De Nature cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

restu ibu dan ayah sagde ...

obat ambeien wasirr herbal manjur dari De Nature yang paling manjur untuk mengobati wasir atau ambeien parah

Lestari Trihartani sagde ...

De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature

Lestari Trihartani sagde ...

herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal

Lestari Trihartani sagde ...

MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR

Ekstrak Buah sagde ...

ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh

Ekstrak Buah sagde ...

TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP

restu ibu dan ayah sagde ...

WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR

restu ibu dan ayah sagde ...

AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN

anditia saeful akbar sagde ...

ALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMI

Ekstrak Buah sagde ...

HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL

Ekstrak Buah sagde ...

wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien

ekstrakalam sagde ...

AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN

Ekstrak Buah sagde ...

mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah

jamu sehatku Manjur sagde ...

herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur

jamu sehatku Manjur sagde ...

ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami

obatperangsangpriacengplus sagde ...

Perubahan gaya hidup di atas juga bisa mengurangi risiko hemoroid untuk kambuh. Atau juga bisa mencegah munculnya hemoroid atau wasir. caramengobatiwasir Terdapat obat-obatan yang bisa dibeli atau diresepkan oleh dokter. Obat ini berfungsi untuk mempermudah dalam membuang air besar. Obat oles bisa langsung digunakan pada bokong Anda atau tablet yang bisa dibeli dari apotek secara bebas.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...