lørdag den 28. august 2010

Kunsthåndværkermarked...




Så er årets sidste Kunsthåndværkermarked i Tivoli Karolinelund overstået. Der var masser af mennesker, der kom ingen regn og det blev en rigtig god dag. Der blæste noget, og når man, som jeg, stod i skyggen, frøs man som en lille hund :) Vi mødtes kl. 9 og stillede vores stande op. Det er efterhånden sjovt at mødes, for man lærer jo hinanden at kende og bemærkningen "Nå, er du også her!" går igen mange steder :) Men det er jo meget de samme mennesker og der var da også en del kendinge fra de forrige gange. Det er fedt med nye kontakter, og "hvad har du lavet siden sidst"-kommentarer :) En rigtig god dag! Glæder mig allerede til foråret og den næste gang :)
Jeg havde sat alt mit sommerbørnetøj godt ned i pris, og det blev en succes. Nu vil jeg i løbet af de næste dage sætte priserne ned hos FasterMette også, så der kan blive plads til nyt! Jeg har masser af tøj som aldrig har været på nettet, så hold øje, måske kan du gøre et godt kup :)

1 kommentar:

Lin sagde ...

Heldigt at vejret var med jer (bortset fra temperaturen. Har I et sted i tilfaelde af at det begynder at regne?????
Smutter en tur paa "faster Mette" og kigger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...