søndag den 1. august 2010

Nyt spil...

I fredags holdt vi fødselsdag for Jonas, Flemming og mig. Jonas fik fødselsdagsgavepenge, og lørdag tog vi til Aalborg for at omsætte pengene til gaver :) Det blev bl.a. til dette Lego bræt spil!
Vi har spillet hele eftermiddagen og det er super godt!


Lidt ligesom Ludo, men selvfølgelig er det bare SÅ meget mere sejt at blive slået hjem af en Minotaurus som langsomt forfølger een og ånder een i nakken!

Kan helt sikkert anbefales - selv Kasper på 6 år kan være med uden problemer :) (Han var endda den mest udspekulerede og ondeste medspiller)

5 kommentarer:

Louise sagde ...

Sikke smart! :)

Dorte sagde ...

Mange tak ofr en god gaveidé til jalte, der er vild med lego, øhh lodu og andre spil.
Dorte

Dorte sagde ...

Hovsa Mette, tænkte lige på hvad er prisen?

Dorte

Mette Thrysøe sagde ...

Hej Dorte - Jeg tror det kostede 199, men der var mange forskellige i forskellige prisklasser - fra 99 til 249 tror jeg :)

Malene sagde ...

Jeg har netop været i den lokale legetøjsbutik og kigget på spillet - det er da genialt og der er mange muligheder. Min søn skal helt sikkert have et... :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...