fredag den 10. september 2010

Choooookkk...

Jeg trådte lige indenfor døren - og KABOOOOM - så faldt hylden ned lige, altså jeg mener LIGE VED SIDEN AF MIG! Jeg fik en stak fløjl i hovedet, men heldigvis ikke mere... Jeg sprang en meter op i luften :) Nu ligger det hele på gulvet.

Eneste skade sket, er mine små fine rammer med cowboytøj :) Men pyt. De kan sikkert laves. Men skal jeg nu undvære en hylde? Eller kan den sættes op igen - altså sådan godt fast!? Det må være en opgave for ham med værktøjet... I morgen...

7 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Hold da k...! Godt det var fløjl og ikke en kasse bøger.
Gof weekend.
kh Kirsten

Kirsten sagde ...

CHOK... godt der ikke skete dig noget... puha, hvis du havde fået noget af det i hovedet...

God weekend, håber handy-manden kan sætte den forsvarligt op igen... ;-)

Merete sagde ...

Puha.... godt der ikke skete mere.
Go' anledning til at få ryddet op ;0)

Karin sagde ...

Hvor uheldigt. Godt der ikke skete noget med dig.....

Lin sagde ...

Held i uheld, det var kun floejl du fik i hovedet. Selvfoelgelig skal du da have den hylde op igen. Hylder faar man aldrig nok af. Soede smaa giner du har i baggrunden.

Onkel Anne sagde ...

Undskyld mig men jeg kom altså til at grine... ikke over at du kunne være kommet til skade, men fordi jeg lige kunne have set det ske for mig selv, og over hvor forskrækket man bliver. Jeg har prøvet det en gang, hvor jeg skulle rejse mig fra gulvet, og jeg havde så ikke set, at køkkenlågen stod åben, så jeg rejste mig lige op i den, og jeg havde fart på for lågen fløj hen over hovedet på mig og landede lige ved siden af min daværende kæreste. Og jeg kom til at grine så meget, så jeg tissede i bukserne.
Måske du skal satse på en reol i stedet for en hylde? :)

Onkel Anne sagde ...

Mette har tilladt mig at linke til dit indlæg på min blog i dag :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...