mandag den 13. september 2010

Pladsmangel...

Jeg har et gammelt skrin fra Gütermann Sysilke. Sådan et med skuffer, og hvor alle farverne har deres eget rum. Sådan et som en gang har stået i en fin købmandforretning, og damerne har valgt lige den farve der skulle bruges. Jeg har fået det af mine forældre, som kan lide at finde gamle fine antikviteter.

Jeg har pillet rumdelerne ud, for de trådruller man får i dag passer ikke i de små fine rum.

Jeg har bare eet problem! Den er alt for lille... - eller også har jeg rigeligt med tråd...

Og det breder sig... Hvorfor er det, at jeg bare ikke kan nøjes!?

7 kommentarer:

Bournonville sagde ...

åh den er fin, der findes plast kasser med plads til 35 ruller, de kan stables oven på hinanden. min mor har 5 til hendes maskine brideri tråd, kan lige høre hende hvor hun har fundet dem.

Mette Glerup sagde ...

Wauv, hvor er den flot!!

Merete sagde ...

Hvor er den super smuk...
Vildt misundelig ;0)

elsemarie sagde ...

Det er en lækker kasse du har hyggeligt at man kan se rullerne. Og så kan jeg fortælle dig du er ikke ene om at have rigelig med tråd. Jeg en trådholder i træ der kan sidde 100 ruller den er fyldt og "lidt" i en "lille" kasse ved siden af.

Eva sagde ...

Sikke et skønt møbel. Du har da vist også rigtig mange ruller tråd. Men det fås jo også i mange skønne farver:)

Basse Bufas sagde ...

Nøj et fint skab! Jeg troede heller ikke man kunne få for meget tråd, garn, stof, bånd, knapper og dimser, MEN måske "trænger" du ik til lyseblåt tråd lige nu ;-)
Knus Tina

Lin sagde ...

Noejes kan man ikke. Kender du "mer' vil ha' mer'"? Saadan er vi alle hihi, men der er da et dejligt skuffedarium du der har.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...