torsdag den 16. september 2010

Små projekter...




Jeg fik en halv fridag i dag og er kommet hjem til middag. Jeg har forskellige projekter, som jeg gerne vil have lavet, men jeg går næsten i panik, for tiden her i eftermiddag går alt for hurtigt :) Jeg fiser rundt, laver lidt her og der, hænger vasketøj op, syr lidt, klipper stof til en bluse, smører en mad til ungerne, rydder lidt op, strikker en pind og alle mulige småting der ikke bliver til noget alligevel. Men det er vel også okay - jeg HAR jo fri...

2 kommentarer:

Merete sagde ...

Har også gang i mange projekter på en gang.... det er inspirerende og sundt ... tror jeg.
Er bla.også ved en anders and taske ;0)

Bindner-dage sagde ...

øøhh... jeg har altså hørt, at multitasking er blevet umoderne - gad vide hvorfor?
Hvor bliver den fin din taske af tegneserier. Skal den overfladebehandles til sidst med en lak eller lign., så den kan holde til noget, eller er det nok, at der er så mange lag papir?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...