lørdag den 9. oktober 2010

Det var en lørdag aften...

Flemming er ude at spille, ungerne og mig hygger - og jeg har fået min livret! - eller en af dem :) Der er nemlig ingen i min lille familie der kan fordrage øllebrød, så nu øjnene jeg chancen, lavede pommes frites og kyllingelår til drengene og øllebrød til mig selv - med iskold flødeskum til! Uhhmmmm, det er pragtfuldt :) Tænk at der ikke skal mere til sådan en lørdag aften...
Om lidt kalder sofaen, strikketøj, min favoritøl (Fynsk Forår fra Ørbæk) og måske en pigefilm lidt senere - jeg tror jeg skal gense The Notebook...

7 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Umm.
God lørdag aften.
Kh Kirsten

Æblekinder sagde ...

Elsker Øllebrød!
Kan dog ikke huske hvornår jeg sidst har fået det.....god lørdag aften til dig!

Rikke R sagde ...

Hos os er det de voksne der ikke kan lide øllebrød!!
Lyder som en hyggelig aften:-)

elsemarie sagde ...

Øllebrød det er en hofret hos bliver der rørt æggesnaps lige inden den serveres og selvfølgelig med iskold flødeskum. Et par gange om måneden får vi det gerne.
Velbekomme og god lørdag.

Eva sagde ...

Uhm, øllebrød. Det er mange år siden, jeg har fået det. Der er ikke så mange her i huset, der kan lide det. Men det kan jeg.

Helle Tang sagde ...

Åh jeg elsker også øllebrød, men kæresten kan ikke lide det, så det er alt for sjældent jeg får det.

Kirsten sagde ...

Elsker også øllebrød... mine piger hader det ;-) så spiser det også meget gerne, når jeg er mig selv ;-))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...