mandag den 18. oktober 2010

Overarbejde...

Jeg kom lige i tanker om et hængeparti... Jonas's ugle trænger til et kirurgisk indgreb, og den er lovet frisk inden han kommer hjem i morgen...

Den er blevet krammet halvt ihjel. Den er så tyndslidt på ryggen, at det næsten går galt for det stakkels kræ.

Jeg har lovet at udføre operationen imens Jonas ikke er hjemme - og jeg har naturligvis lovet at uglen ikke lider nogen overlast ved indgrebet...

Så langt, så godt...

Makabert ser det ud, men jeg har arbejdet med yderste forsigtighed, og alt er gået efter planen...

Uglen er nu helt frisk og har endda fået en ny ryg i en praktisk og slidstærk bomuldskvalitet som til fulde matcher den forrige farve! Nu ligger jeg uglen til ro i Jonas's seng, og i morgen når drengen kommer hjem bliver de forhåbentlig lykkeligt genforenet...

(Jonas er 11 år og sover naturligvis ikke med bamser mere! - hvis han altså selv skal sige det...)

4 kommentarer:

Eva sagde ...

Dejligt, at operationen er vel overstået. Nej, store drenge sover naturligvis ikke med bamser. men en ugle....:)

Merete sagde ...

tjae... kender det... har også en på den alder .... og bamse ;0)

Æblekinder sagde ...

Godt klaret doktor Mette!
Det er jo så god som ny!

Camilla sagde ...

Ja, sådan en rygoperation er ikke at spøge med. God bedring til ugledyret her fra Ikast.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...