søndag den 17. oktober 2010

Stille søndag...

Der er dømt stille søndag her hos mig i dag... Her larmer slet ikke i forhold til det brag af en 40 års fødselsdag jeg var til i går :)
Jeg strikker i sofaen, ser tegnefilm sammen med ungerne og spiser Franske Kartofler med dilddip :) Og cola selvfølgelig :) Det er den foretrukne søndagsmenu lige nu... Ungerne har efterårsferie. De bliver hentet i aften. Jeg venter til torsdag og holder en forlænget weekend sammen med familien. Vi har ingen planer. Endnu. Jeg glæder mig.

Indtil da står jeg tidligt op og kører på arbejde. Nu er der mørkt om morgenen. Meget mørkt. Men dog kan solen skimtes lidt før kl. 7 hvor jeg næsten ankommer på min pind. Det er så flot, at man næsten kører galt fordi man skal kigge ud over vandet. I østen stiger solen op...

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...