mandag den 1. november 2010

Jeg har arvet igen...

Denne gang har en skøn patchwork veninde tænkt på mig, og jeg har "arvet" 3 kasser servietter og 4 albums med glansbilleder! Der er så mange skønne imellem, flere af dem er vaske ægte retro! De er så fede! Måske skulle man kaste sig ud i noget decoupage...


Jeg kan huske at jeg også havde disse glansbilleder. Min egen samling er vist røget ud for mange år siden... Men det er ligesom at være der igen :)

Neeeejjjjj... Jeg ville helt sikkert have ønsket at være hende her når jeg blev stor!
(Men nu er jeg bare aldrig blevet særlig stor, så pyt) :)


Jeg kender et par piger, som garanteret bliver lykkelige for at få denne samling forærende! Så jeg lader arven gå videre!

8 kommentarer:

ea-o sagde ...

Åh, de glansbilleder havde jeg også og jeg ønskede også at være hende den spanske. Jeg har dem vist endnu et sted på loftet. Måske skulle jeg lede...

mette b sagde ...

Ja! De glansbilleder havde jeg også :) Jeg ved, at jeg gav dem videre til min kusine Pernille, der var 10 år yngre end mig...

Herlig gave, du har fået forærende.

by myr sagde ...

Hvor er det sjovt - de 2 glansbilleder af de flotte piger havde jeg også og jeg ønskede mig lige så brændende at blive ligesom den spanske pige når jeg blev stor!!! Pudsigt...:-)

Tror faktisk at jeg har mine endnu et eller andet sted...på et loft...i en kasse...hvis de ikke er ædt af mus!! :-)

Sødt af din veninde at tænke på dig:-)

Kh. Malene

Bournonville sagde ...

åh... heldige asen, sikke en skøn samling, og sikke mange projekter der er i dem :)

Bindner-dage sagde ...

Hvor sjovt at gense mine glansbilleder her hos dig. Min datter har haft mine, men nu gider hun ikke den slags mere, så jeg gemmer dem sammen med min mors album, til jeg engang forhåbentlig får børnebørn - 2 albums fylder jo ikke meget i gemmerne. Tænker det bliver sjovt at vise dem om mange år.

Lin sagde ...

Neeeeej hende sigoejnerpigen havde jeg ogsaa. Og hun fandtes i to stoerrelser. Hvor er det skaegt at se dem igen.

Æblekinder sagde ...

Tak for at tage mig " down memory lane" skønt med de glansbilleder!
Jeg havde dem også, især sigøjnerpigen, det var en af min favoriter.....
Klem

ulla sagde ...

Hold da op, de glansbilleder bringer minder frem. Jeg havde (eller måske mine forældre stadig har dem liggende..??) både hende flammingodanserinden og hendes veninder. Ej, hvor brugte jeg og mine veninder lang tid med at bytte, sætte i mapper, osv.
Sjov tid:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...