søndag den 12. december 2010

Dag 12...

Hvordan fandt du blogspot og hvorfor blogger du?

Hmm... Jeg har blogget siden august 2008. Det startede med at et par af mine (tidligere) kolleger i Stof og Stil, nemlig Karen og Camilla introducerede mig for dette fantastiske fænomen :) Jeg fulgte deres blogs i et stykke tid, der kom flere til, og en dag fik jeg selv lyst til at prøve. Og hvorfor? Det er en fed måde at netværke på. Det, at dele sine oplevelser, tanker, glæder og sorger med nogle derude man slet ikke kender, er på en måde lidt terapi-agtigt, tror jeg. Det er jo en ret personlig dagbog, og man får ligesom vasket sin egen tavle ren, for når det er skrevet ned, så er det ude af verden. Nærmest :) Meget filosofisk ikke? Der er så mange spændende blogs derude, og vi kender jo nærmest hinanden, ikke? En gang imellem kommer der rigtige ansigter på, når vi mødes til blogtræf eller andet, og det er en sjov måde at møde nye mennesker på. Hvad enten der blogges om mad, håndarbejde, modelfly, katte eller noget helt andet, så er blogspot et sjov sted at dele sine erfaringer og oplevelser. Eller, egentlig betyder det jo ikke noget, om der er nogen i den anden ende, men det er da rart at der er... Jeg kan vist ikke lade være med at blogge igen :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...