mandag den 17. januar 2011

Den nye kreaklub...

Jeg har haft besøg her til aften. Af kreative piger! Mit syhold blev ikke til noget denne gang, men det er den lille hårde kerne af trofaste kursister ligeglade med, så vi samles bare alligevel :) I aften mødtes vi hos mig, for at snakke om hvad vi vil sammen. Jeg er nemlig nu "kursist" på lige fod med dem, og vi kan gøre hvad vi vil :) I aften var der garn! Meget garn! Tina er en af de trofaste. Hun har været på indkøb hos ham her. Jeg fik lov at købe lidt af hende...

Nytårsforsæt??! Pjat! Sådan nogle lækkerheder her kan man ikke gå glip af! :)

5 kommentarer:

Bilgaardkreative sagde ...

Hej Mette
Nu har jeg brugt min lørdag aften på at læse din blog igennem helt tilbage til marts 2010, virkelig spændende læsning :P
Kan se du tager rundt til forskellige markeder i nordjylland, vil derfor høre om du kender nogle her i foråret gerne påsken, hvor man kan købe sig til en stadeplads, eller hvad det nu kaldes, jeg nørkler nemlig med smykker og vil geren ud og vise det frem. Håber du kan hjælpe, hvis du kan vil du så ikke sende mig en mail til: camilla_bilgaard@hotmail.com mærket blog.
Hilsen Camilla

http://bilgaardkreative.blogspot.com/

Louise sagde ...

Bare en lækker klub! Man får jo seriøst lyst til at røre ved og købe det hele. Jeg kunne heller ikke på nogen måde have sagt nej
0:)

Eva sagde ...

Det lyder som en helt fornuftig investering.
Hyggeligt med en kreaklub.

Basse Bufas sagde ...

Det var bare så hyggeligt!!!
Glæder mig til på mandag.
Tina:-)

Clemme/Trine sagde ...

FANTASTISK garnsamling, jeg er fuldstændig enig, skid hul i nytårsforsætter når en sådan chance melder sig ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...