lørdag den 8. januar 2011

Det var ikke med vilje...

... men jeg skulle altså bare bestille noget garn til min mor! Hun hækler tæppe i Silke Tweed. Og så kom jeg altså til at bestille lidt lækkert strømpegarn hos Netgarn... Bare til to par strømper. Jeg ved godt at jeg allerede har nok strømpegarn, men ikke det her... Det er så fra i dag, at mit nytårsforsæt gælder... Ikke?!

Det er forresten ikke så nemt at få fat i Silke Tweed i lækre farver mere. Er der nogen der ligger inde med rester? Jeg har masser af grå, brun og de andre mørke farver. Men vi mangler lime, blå, gul, orange osv. Er der nogen derude?

6 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Det strømpegarn ser da også bare for lækkert ud, måske man liiiiige skulle kigge lidt.

Tine sagde ...

Prøv at forhøre dig hos Risskovgarn.dk.
Jeg ved de har en del silke tweed tilbage, men ikke helt hvilke farver :-)
Silke tweed er bare så lækkert. Fatter ikke at de stopper med at producere det!

Iøvrigt, lækkert strøpegarn!

Anne sagde ...

Mette...send mig din adresse, så sender jeg dig mine silke tweed rester :-)

a.jaegerslund(snabela)gmail.com

Tineke sagde ...

Mette, jeg har hele nøgler Silke Tweed i både orange, blå, grå m.m., fra dengang jeg havde shop.

Du kan skrive til mig på btlund(snabela)privat.dk

Louise sagde ...

Lækre køb. Delight er så skønt og smukt :)

Mette Thrysøe sagde ...

Tusind tak, hvor er I søde allesammen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...