onsdag den 12. januar 2011

Første etape...

Ja, altså det var jo bordet vi kom fra. Det skulle jo have olie! Men sådan noget olie - som står ude i værkstedet - det kan altså ikke tåle frost, vel!! Men bordet er jo slebet ned og gjort rent i trærens, så vi venter da bare nogle dage, ikke!!?

Nå, men endelig blev der indkøbt olie... Og håndværkeren gik i gang :)

Og bordet sugede et ordentlig lag til sig! Det trængte også temmelig meget! Det har ikke fået olie siden vi byggede køkkenet for 6 år siden! Mosaikken lavede jeg en 2. juledag, hvor jeg åbenbart ikke havde andet at fordrive tiden med! Det tog SÅ lang tid :)

Ta daaaa jeg er flyttet ind igen! :)

Nu mangler vi bare resten af bordet... Suuukk

3 kommentarer:

Blæksprutten sagde ...

Det lyder ret bekendt... Vi har også sådan en bordplade, den har vist fået olie 2-3 gange på 9 år... Kun på det stykke omkring vasken er jeg lidt flinkere med olien.
Jeg er helt vild med din mosaik; super flot. Da vi lavede nyt badeværelse lavede jeg granit-mosaik i bunden af vinduet; dejligt nemt i sådan et rum.

marianne Sa sagde ...

Ja, det er svært at tage sig sammen til det der oliesjov - heldigvis har vi nu en laminatbordplade - godtnok ikke så smuk, men nem.
Fin, fin mosaik - det ser godt ud.

Eva sagde ...

Smuk mosaik.
Vi havde sådan en bordplade, hvor vi boede før. Det har vi ikke mere,- netop pga olien. Men pænt er det, når det er gjort.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...