mandag den 24. januar 2011

Hvordan kan man sige nej tak?!

Jeg har fået en foræring! Jeg er nemlig blevet den lykkelige ejer af denne strikkemaskine! Med ALT tilbehør, rib apparat, intarsia-slæde, ekstra alt muligt, bøger, hulkort, strikkeprøver og meget mere jeg ikke har pakket ud endnu :) Nu skal jeg så bare lige have 4 ugers ferie uden børn og mand! eller... Jeg håber, at få tid til at strikke på den inden længe...
Har slet ikke regnet ud endnu, hvordan jeg skal takke hende der gav mig den. Hun forventer ingenting til gengæld, men sådan skal det ikke være! Jeg tænker...

12 kommentarer:

Judith sagde ...

Så heldig du har vært. Jeg er spent på hva du kommer til å strikke på den:-)

Basse Bufas sagde ...

Nøj hvor er du heldig!!! Men hvis ikke du skulle have den, hvem skulle så:-D
Jeg glæder mig til at se, hvordan man gør sådan noget....
uha godt vi ved, at man kan få garn til den i Gug.
Knus Tina:-)

Basse Bufas sagde ...

Hvad er det for en model?

Betina sagde ...

Sikke dog et vidunder at få foræret. Glæder mig til at se hvad der kommer frem fra den når den kommer igang.

Rikke sagde ...

Hej "faster Mette"
Fed blog! Jeg er vild med kasketterne! wow!!!
Spændende hvad du finder på med din strikkemaskine ;O) Jeg hopper på vognen af faste læsere, og venter spændt ;)
Kik forbi min blog hvis du skulle få lyst, åben invitation...måske en Give away eller 2 kan friste dig..
Hej fra Mig!

Fru Olsen sagde ...

Hvor er du bare heldig. Min mor strikkede på sådan en i mange år.

Louise sagde ...

Sikke en flot og dejlig gave!

Merete sagde ...

Heldige dig ;0)

Clemme/Trine sagde ...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj hvor er jeg r.. misundelig. Sikke en skat at få, kan godt forstå, du gerne vil give noget til gengæld :)

Kirsten sagde ...

Hvor er du bare heldig. Du har helt ret, det kan man ikke sige nej til.
Jeg er ude i noget med at købe en, men da jeg ikke har så meget forstand på det aftalte jeg med sælger at jeg skulle låne manualen til den først. Meeeen, den kan hun så ikke lige finde, så vi får se hvad det ender med.

Eva sagde ...

Uh, du er heldig.
Min egen står pakket ned, men den kunne da godt snart få lov at komme op igen. Jeg mangler bare et ribapparat.....

Irene sagde ...

Nej hvor er du heldig Mette!
Jeg går også og drømmer om sådan én:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...