onsdag den 5. januar 2011

Jeg klarede det!!

Er lige kommet hjem fra mit besøg hos tandlægen. Pyh hvor er jeg lettet :) Min tandlæge er så sød. Hun hedder Mette :) Såh såh sagde hun, det skal nok gå... Og det gjorde det. Jeg har ikke været hos hende siden 2004. TOTUSINDEOGFIRE!!!! Jeg havde frygtet - og ventet - mindst 10 huller, adskillige rodbehandlinger, paradentose, meget skæld ud osv. Men jeg havde et eneste lille hul. EET! Godt nok havde jeg en knækket tand, og har haft den i mange år, og den skal der en krone på. Men ikke lige nu. Nu skal jeg lige sunde mig :) Men det ene lille hul er nu lavet. Det var faktisk ikke slemt :) Jeg har fået en tid igen om 3 mdr. Ikke fordi der skal laves noget, bare fordi vi skal kigge - og jeg skal øve mig :)

Tak for alle gode råd og søde tanker fra jer... :)

28 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Hvor er du bare sej ;)
Så godt du kom afsted.

Yt, som måske også skulle tage sig sammen og bestille en tid ;))

Kirsten sagde ...

Jeg har prøvet det samme. Jeg "glemte" at få en ny tandlæge efter en flytning. Efter 6 år fik jeg tandpine og var tvunget til at komme afsted. Jeg havde helt svedige hænder og var nødt til at bede gemalen tage med. Jeg fik så den sødeste tandlæge, som slet ikke kan finde ud af at få det til at gøre ondt. Men det bliver nu aldrig noget jeg glæder mig til. Jeg har også et par stykker, der trænger til en krone, men det er nua altså ikke nemt at tage sig sammen til. Og heller ikke helt billigt.
Så: godt gået fra en lidelsesfælle.

Blæksprutten sagde ...

Super flot gjort...;o)Du kan være rigtig stolt af dig selv...

Den der har jeg osse været ude i; heldigvis uden det blev alt for dyrt. Senere har jeg fået både et par kroner og en operation, som jeg har overlevet. Jeg kommer aldrig til at elske tandlæger, men de er jo desværre/heldigvis en nødvendighed...

Louise sagde ...

Hvor godt og dejligt at høre!!

Jeg overvejede på et tidspunkt at blive tandlæge, men valget faldt anderledes. I dag tænker jeg: godt! Tænk at være hadet og frygtet af "alle"...

Margith sagde ...

Nå så er der nok ikke flere undskyldninger, min tur næste gang. Godt gået :-)

Eva sagde ...

Det var flot. Hvor har man dog mange bekymringer, der aldrig bliver til noget:)

Fru Olsen sagde ...

Selvfølgelig klarede du det!!
Så ér det du skal huske på dén succes næste gang.

(Pist... jeg kan sagtens være kæphøj... bryder mig heller ikke om det, trods det at jeg arbejdede som klinikassistent i 5 1/2 år som ganske ung. Går med en knækket tand... og det går da meget godt....;-))

obat wasir herbal sagde ...

Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

Obat Herbal sagde ...

cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

Obat Herbal sagde ...

cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

Obat Herbal sagde ...

obat herpes alami De Nature cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

Obat Herbal sagde ...

obat herpes alami De Nature cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

restu ibu dan ayah sagde ...

obat ambeien wasirr herbal manjur dari De Nature yang paling manjur untuk mengobati wasir atau ambeien parah

Lestari Trihartani sagde ...

De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature

Lestari Trihartani sagde ...

herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal

Lestari Trihartani sagde ...

MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR

Ekstrak Buah sagde ...

ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh

Ekstrak Buah sagde ...

TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP

restu ibu dan ayah sagde ...

WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR

restu ibu dan ayah sagde ...

AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN

anditia saeful akbar sagde ...

ALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMI

Ekstrak Buah sagde ...

HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL

Ekstrak Buah sagde ...

wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien

ekstrakalam sagde ...

AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN

Ekstrak Buah sagde ...

mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah

jamu sehatku Manjur sagde ...

herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur

jamu sehatku Manjur sagde ...

ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami

obatperangsangpriacengplus sagde ...

Perubahan gaya hidup di atas juga bisa mengurangi risiko hemoroid untuk kambuh. Atau juga bisa mencegah munculnya hemoroid atau wasir. caramengobatiwasir Terdapat obat-obatan yang bisa dibeli atau diresepkan oleh dokter. Obat ini berfungsi untuk mempermudah dalam membuang air besar. Obat oles bisa langsung digunakan pada bokong Anda atau tablet yang bisa dibeli dari apotek secara bebas.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...