torsdag den 20. januar 2011

Næsten panik...

Jeg har en febersyg dreng i dag. Det halve af børnehaven er vist nedlagt pga af influenza... Nu blev det Kaspers tur. Men jeg skulle altså i Blodbanken i dag. Nogle har jo brug for dråberne! Jeg afleverede en slatten dreng hos farmor (Kaspers farmor) og tog til Aalborg. Efter at være blevet en portion blod lettere, skulle jeg lige skynde mig ned til Keiser Sko for mine nyindkøbte støvler døjede med at nå omkring mine muskuløse skindeben... Hm hm... Jeg skulle lige slentre en tur imens de var under kærlig behandling. Og hvad skete der så??! Jeg kom til at gå helt shop-amok i H&M!! Der er jo fortsat udsalg, og inden jeg så mig om slæbte jeg i pose og sæk ud fra butikken... 2 par cowboybukser, 1 cowboynederdel, ny farve til neglene, tøsefødselsdagsgaver til ungersvendens partyaften i morgen, strømpebukser og nye støvler!! For hunden da! Jeg skulle bare lige kigge... Fik også lige rundet hjørnet og kom kun ud med en lille pose fra Stof2000 :)
Nu ligger Kasper på sofaen med høj feber. Dog spiser han popcorn - et eller andet skal der jo i den lille mave. Sjældent er han stille! Den lille mand, gad vide om han kan sove i nat...

3 kommentarer:

Basse Bufas sagde ...

Fede støvler. rigtig god bedring med Kasper, håber ikke han smitter resten af familien!
Knus Tina:-)

Louise sagde ...

Man må jo klart slå til, når der er tilbud.
Tak for tippet mht. Stof 2000 - jeg troede naivt, de havde lukket i Møllegade, når der er kommet en i CitySyd..
Rigtig god bedring til Kasper.
Her i Brønderslev raser både influenza, lussingesyge m.m.

Mayen sagde ...

Shopping HJELPER mot mye, og så er det så moro når man finner skikkelige gode kupp! Håper Kasper ikke har det samme som min sønn, han har vært syk siden søndag, og tirs/ons var feberen over 39,5! Nå hoster han mye og er i dårlig form, men det går bedre. Verre er det med far i huset, han gikk ned for telling onsdag og ligger enda med influensa.. Så her har vi sykestue.. Og jeg er på filmfestival mesteparten av dagen, nå tar jeg fri i ettermiddag! Så flink du er som spanderer blod på andre, sjøl kan jeg ikke pga medisiner..God helg, klem, Mayen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...