fredag den 18. februar 2011

Hyggepakke...

I morgen ryger dette hyggelige sæt i en pakke og bliver sendt med posten til et sted i Danmark... Jeg "kender" nemlig en, som har gjort mig en tjeneste, og nu har jeg taget mig sammen og sender en pakke den anden vej...

Den lille vest er strikket i skøn Højlandsuld herfra. Suttekæden er fra Faster Mette og bukserne er syet af lækker blød velour fra Stof og Stil, den stribede rib er fra Stof2000...
Hold da op, det er da ikke forbrugeroplysninger der mangler her, hva'?! :)


Håber at pakken falder i god jord hos den nye ejermand...

3 kommentarer:

Camilla sagde ...

Er du da svimmel et lækkert sæt!! Er vild med det, vesten må jeg strikke, sy kan jeg desværre ikke.

Merete sagde ...

Ja man sku' ha' små børn igen...
om ikke andet så for tøjet skyld.
Her sidder jeg vågen og venter på at de unge blir' færdige med at feste så jeg ka' komme i seng ;0)

Mette Thrysøe sagde ...

Altså Merete - det har jeg så stadig til gode - håber ikke det blev alt for sent :) Men mine drenge kommer selvfølgelig slet ikke til at feste på den måde - ikke før de bliver 40 altså :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...