torsdag den 10. marts 2011

Give Away...

Jeg ryder op i systuen. Altså sådan RYDER OP!! Der er indtil flere Give Away emner, men nu starter vi lige her... Jeg fandt en hel bærepose fyld med broderi artikler. Jeg har fået posen af en venlig sjæl, men jeg har så ikke åbnet posen siden, så jeg får nok ikke brug for den alligevel...
Nu kan indholdet blive dit! Der er mest uldgarn, men også noget almindelig broderigarn, der er stof til at brodere på og et par hæfter med skønne retro blomster :)


Vi gør som vi plejer:

Kommentar til indlægget = 1 lod
Kommentar + fast læser = 2 lodder
Kommentar + fast læser + link = 3 lodder

Jeg trækker ud lørdag formiddag!!

62 kommentarer:

Sara sagde ...

Skøn Give Away!
Jeg har et par broderi projekter...
So you can count me in!

Med 3 lodder.

- Sara

ulla sagde ...

Uha, jeg snupper fluks 2 lodder:)

Malene sagde ...

Jeg snupper da lige 2 lodder i kampen om de fine sager.

Basse Bufas sagde ...

Ja tak 3 lodder til mig
Tina:-)

monikats kreative blog sagde ...

Den er jeg med på. 3 lodder tak.
Kh
Monika

Julia Runge sagde ...

Det vil jeg da bestemt gerne eje! Må vidst hellere smide alle tre lodder i puljen ;o)

Retrobaby sagde ...

Oj, så flotte saker! Jeg tar 3 lodd! :)

Randi sagde ...

Her må jeg da straks være med. Snupper 3 lodder :-)

Elisa With Nielsen sagde ...

Må helt sikkert være med, deltager med 2 lod.

Balles Bazaar sagde ...

Ihh - jeg må da være med på 3 lodder. Jane

Belladotte(Helle) sagde ...

ja tak deltager da med 3 lodder

biaw sagde ...

Super!
2 lodder herfra, tak!

Louise sagde ...

Her må jeg klart være med!
Min store datter vil elske at modtage den skønne samling.
Jeg lægger 3 lodder i puljen :)

Britta sagde ...

Jeg snupper 3 lodder.

Har en stak tøjdyr der mangler øjne, næse og mund :-)

Clara Gry sagde ...

Fantastisk præmie! Jeg er SÅ klar på at deltage med 3 lodder!

Venlig hilsen Clara Gry

Fru Christensen sagde ...

Med på to lodder. Dejlig præmie

reSIRIkulert sagde ...

Jeg blir gjerne med ;) 2 lodder til meg..

Kisser Laptern sagde ...

To lodder til mig.

Kh. Kirsten

maja sagde ...

Det var en skøn skat gemmerne der gemte på, jeg er med på 3 lodder

Puttenings sagde ...

Jeg er med på legen med 2 lodder.

Merete sagde ...

Jamen det er jo lige noget for mig... 3 store lodder - tak ;0)

Anja sagde ...

jeg napper skisme 3 lodder, det kunne da være for fedt at vinde sådan en lækker pose ;o)

Judith sagde ...

Wauw, en fed give-away. Jeg er med på 2 lodder :)

Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

Frk. Fløe sagde ...

God give away..

Jeg broderer meget, så jeg er med på 2 lodder

Glaphuset sagde ...

Hej Mette.

Skøn pose lækkerier, den er da alt for god til ikke at blive åbnet :o) Det vil jeg gerne hjælpe dig med :o)

3 lodder til mig.
God weekend.

Kh Anette.

Lotte sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lotte sagde ...

Super give away!
Jeg synes det er rigtig hyggeligt at brodere, og har en ehl del ideer, så jeg vil meget gerne vinde!

2 lodder tíl mig

Sanni sagde ...

Jeg har længe villet lære at brodere, så håber jeg vinder =)
2 lodder til mig...

Helle sagde ...

to lodder tak

Irene sagde ...

Jeg kaster, her på falderebet, 3 lodder i puljen, og krydser alt hvad der kan krydses.
God weekend!

Kh. Irene

Sarah sagde ...

Haps haps, 2 lodder til mig, tak:OD

piximor sagde ...

TRÆLS......... jeg vil så gerne lære at linke - nu har jeg siddet jeg ved ikke hvor længe - jeg ved ikke hvad jeg gør forkert.
Billedet får jeg ud på min side - men når jeg trykker på det, så linker jeg ikke til din side.
øv øv øv - må finde en der kan hjælpe mig.
Men to lodder - er jeg i hvertfald frisk på :-)
Nu vil jeg tage på cafe og trøstespise ......
God weekend.

Kate sagde ...

hvor heldig kan jeg være - når lige at smide et lod i 'tromlen'
og krydser både arme og ben for at være heldig igen i morgen ;o)

Micha sagde ...

Deltager meget gerne med 3 lodder og glæder mig til at følge dig fremover :)
KH Micha

piximor sagde ...

Da... da....
Sådan - tusind tak for hjælpen, Mette.

Så er jeg med - med 3 lodder !!!!!! :-)

Fik spist ALT for meget - men pyt - det føles dejligt nu.

Julie sagde ...

Jeg springer på med 2 lodder ;0)

mette b sagde ...

Jeg smider lige 3 lodder i i sidste øjeblik - jeg broderer
et par gange om ugen, så gevinsten er lige noget for mig :)
Klem og god lørdag

Polka sagde ...

wee, jeg kan lige nå det - 2 lodder :-)

God weekend!

lauranga sagde ...

Så har jeg lige 4 min. Jeg vil gerne være med med 2 lodder.

Trine - Søhesten sagde ...

Kaqn jeg nå det!!! Hvis ja, så er jeg med på 2 lodder :-) :-)

Lisbeth sagde ...

Snupser lige 2 lodder i din skønne lodtrækning :-)

obat wasir herbal sagde ...

Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

Obat Herbal sagde ...

cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

Obat Herbal sagde ...

cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

Obat Herbal sagde ...

obat herpes alami De Nature cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

Obat Herbal sagde ...

obat herpes alami De Nature cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

restu ibu dan ayah sagde ...

obat ambeien wasirr herbal manjur dari De Nature yang paling manjur untuk mengobati wasir atau ambeien parah

Lestari Trihartani sagde ...

De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature

Lestari Trihartani sagde ...

herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal

Lestari Trihartani sagde ...

MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR

Ekstrak Buah sagde ...

ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh

Ekstrak Buah sagde ...

TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP

restu ibu dan ayah sagde ...

WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR

restu ibu dan ayah sagde ...

AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN

anditia saeful akbar sagde ...

ALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMI

Ekstrak Buah sagde ...

HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL

Ekstrak Buah sagde ...

wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien

ekstrakalam sagde ...

AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN

Ekstrak Buah sagde ...

mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah

jamu sehatku Manjur sagde ...

herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur

jamu sehatku Manjur sagde ...

ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami

obatperangsangpriacengplus sagde ...

Berkonsultasi Kepada Dokter Jika gejala yang muncul tidak membaik, sebaiknya konsultasikan kepada dokter. Terutama jika Anda mengalami pendarahan atau merasa perih. obatwasirampuh Gejala hemoroid biasanya hilang dengan sendirinya. Selain itu, bisa disembuhkan dengan pengobatan sederhana yang bisa dibeli di apotek tanpa memakai resep.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...