mandag den 18. april 2011

Vi prøver igen...

 Jeg tror det lykkedes nu :) Ikke logisk i min verden, men jeg har fundet en løsning...
I dag har vi besøgt bedste og bedstefar - mine forældre :)


Vejret var perfekt - ikke til den 50 km lange køretur - men til et besøg i bedstes have og også et besøg i træmandens værksted...


Der kommer hele tiden nye mænd og andre sjove skabninger til...


 Vi sad på terrassen og fik vores eftermiddagskaffe. Man kan virkelig mærke at solen tager ved nu. Derfor har jeg i dag indkøbt diverse solcremer...


 Der blev skudt på mål med gamle slidte pile - så bedste og mig planlagde en hurtig shopping, og derefter var der et ordentlig dart spil at gå i gang med :) Jeg havde udtænkt mig et par nye sandaler, og en gave til min bror skulle indkøbes. Men det endte med, at det var min mor der kom hjem med nye sko :)


 Dart i træmandens værksted...


 Kasper ville gerne været blevet og holdt en lille ferie hos bedsterne, men i morgen er det drengenes farmors fødselsdag - så det bliver en anden gang :)

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud.
Tænk, jeg har slet ikke opdaget, at blogger har fået nye muligheder (og dermed problemer), så jeg lever i lykkelig uvidenhed. Måske blogger jeg bare for lidt.

God fødselsdag i familien.

Camilla sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud.
Hvordan fik du vendt billederne rigtigt? jeg har også haft problemer.

Mette Thrysøe sagde ...

Camilla - jeg behandler mine billeder i Photo Paint inden jeg lægger dem på bloggen. Der vender jeg billederne - men det skal jeg så ikke! :) Underligt...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...