onsdag den 18. maj 2011

Dagen før dagen før dagen...

Så er der bagt hveder! Mange hveder! De skal spises i morgen aften, men de fleste ryger vist bare i fryseren...
Og så trængte mine basilikum til en studsning, så en lille klat god pesto ryger med på frokostbordet på arbejdet i morgen - som er sidste dag i denne arbejdsuge. Egentlig har jeg jo fri om torsdagen, men vi har efterhånden temmelig travlt, og så må man jo passe sin pind! :) Der skal en efterårskollektion i hus, og den skal snart afsted! De første kollektionsprøver til forår/sommer 2012 bliver også syet nu, så vi har nok at gøre!

2 kommentarer:

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg har også været i gang for 3. aften i træk med hveder.
Kollegerne på både mit og Jans arbejde har fået og mine kolleger får i morgen igen + kanelsnegle.
Jeg elsker at bage. Og med St. Bededag forude er der jo virkelig en grund.
God bededagsferie.
Karen

Mette Glerup sagde ...

Kunne man ikke lokke opskriften på pesto ud af dig :o).
Min basilikum trænger også til trimning :o).
God bededagsferie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...