søndag den 8. maj 2011

Der røg det lange hår!!

 Kasper har klippet sit pandehår... Han kom glad løbende i går og sagde: "Se mor, jeg har klippet mit hår!" Da han så mit ansigtsudtryk begyndte han at græde med det samme... Men jeg kunne alligevel ikke lade være med at grine, og det syntes han bestemt ikke om...


Nu har vi kigget på skaden en dags tid, og er kommet frem til, at han SKAL klippes inden børnehaven i morgen! Heldigvis er vores nabo frisør :) Hun kigger over i eftermiddag, og ser om hun kan redde stumperne... Jeg tror det ender med at alle lokkerne falder... Kasper, for hunden da!!! :)

3 kommentarer:

Anne sagde ...

nåååå---- så er der allerede et vers klar til konfirmationssangen..og Mette..det vokser ud igen :D

Olines sagde ...

Mon ikke alle børn har prøvet den øvelse:) Min mellemste klippede sit lange pandehår ugen inden hun startede i børnehaveklasse. Det var moderen ikke glad for, men idag kan vi grine af billederne:)

Kirsten sagde ...

Det har min søn også gjort (han er nu 22) det var bare ikke hans eget pandehår det gik ud over. det var naboens datter - et dukkebarn med langt lyst hår - og altså pludselig meget kort pandeår :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...