tirsdag den 24. maj 2011

Fint besøg...

 Kongeskibet lagde til i Hals Havn i nat kl. 02.00. Så i morges, da jeg tog færgen på arbejde, tog jeg dette billede fra færgen...

 Og her er jeg på vej hjem fra arbejde :) Det blæser helt vildt! Jeg kom til at sige til færgemanden, at det stormede, men han kiggede på mig og sagde: "Sådan en smule blæst, kan ikke kaldes storm..." Okay så :)

 Jeg kunne ikke lade være med at dreje ned på havnen på vej hjem. Her kan man komme helt tæt på skibet. Det er stort!!

 Og imens Dronningen ikke er hjemme, er der heldigvis nogen der passer på hendes skib :)

Flot er det - men det STORMER altså! :)

4 kommentarer:

Anne sagde ...

Her i Sorø STORMER det altså også :)

Bilgaardkreative sagde ...

Godt du holder styr på hendes skib :)
Nej hun var ikke hjemme - hun var i Brønderslev hvor jeg stod fanevagt :) Hele 42 faner + bærer og vag stod klar til at modtage hende :)

Kisser Laptern sagde ...

Glædelig dronningebesøg og tirsdag.
Kirsten

Kirsten sagde ...

Da min mor fyldte 80 holdt vi familiefest på Pinen Kro ved Glyngøre, og mens vi sad og spiste nærmede et stort skib sig :-)
Min mor måtte høre meget for om hun i virkeligheden blev 100 siden Dronningen sådan kom forbi.
Hun lagde nu ikke til, men sejlede videre til Lemvig, som forøvrigt er min mors hjemegn.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...