torsdag den 26. maj 2011

Jeg kæmper videre...

Jeg syr og syr... Opgaven lød ikke så stor, der er jo ikke meget tilpasning i sådan noget rollespilstøj. Men der er godt nok mange detaljer! Nu har jeg syet to par bukser, en strudshætte, en kofte og sådan en anden en som jeg ikke ved hvad hedder :) Så mangler jeg bare to dele - to store dele, så jeg må i gang. Det skal være færdigt i morgen, for lørdag gider jeg ikke sy!
I morgen tidlig kører jeg sammen med Tina til lagersalg hos Lene Bjerre i Nibe! Vi kører hjemmefra kl. 7, tager varm te, rundstykker, strikketøj og varmt tøj med - der kan jo godt være nogle timers kø! Tænk at vi gider :) Det gør vi!

2 kommentarer:

vidunderlige univers sagde ...

Ej hvor fedt.. Ønsker jer en god tur:0)

Merete sagde ...

Ser spændende ud ... tøjet ;0)
Havde også overvejet at tage til lagersalg men har valgt at spare pengene til næste uge ....
(til livstilsudstilling i Frederiksberg Have ♥♥)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...