torsdag den 19. maj 2011

Lillestorbededagsaften...

Her er billedspam fra mit spisebord her til aften...
De lune hveder er spist. I morgen skal vi til konfirmation hos gode venner - og jeg har syet kjolen til konfirmanden :) Jeg glæder mig så meget til at se hende... Jeg har endnu ikke kunne vise billeder af kjolen, for der er noget helt specielt ved den, som indtil i morgen er en hemmelighed... Jeg skal i kirke i morgen formiddag og tage billeder - af de to kjoler, som jeg har syet :)
Kasper har fået aftenen til at gå med at lave en pap-hund... Af 2 tomme toiletruller og noget tape (Læser: MIT TAPE!!) Der er også samlet Plus Plus, det foretrukne legetøj for tiden :) Genial opfindelse!
Og mit hjørne... Hvilken farve neglelak skal jeg have på i morgen?!

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Her står den også på konfirmation i familien. Dejligt vejr til den slags :)

Karin Grøn sagde ...

Dejligt tidspunkt for konfirmation- min foregik i snestorm. Håber konfirmationskjolen gør lykke. Fin hund sønnike har lavet- den er virkelig godt fundet på

Mayen sagde ...

Koselig "rotearbeidsbord" du har! Her har vi bare en konfirmasjon igjen så er det over for i år. Du må bruke en diskret neglelakk, det er som i bryllup: det er den som står ved alteret som er hovedpersonen.. Hos oss er det enkelt, jeg bruker bunad i til slikt og da MÅ man ha beige eller hvit neglelakk, men helst ikke noe. Ha en fin dag, og ei flott helg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...