søndag den 1. maj 2011

Søndag...

 I går havde vi en fantastisk hyggelig tur til Viborg! Både med shopping i Viborg om formiddagen, og besøg hos Rasmilla om eftermiddagen. Og jo, Dankortet blev varmet godt op :) Sikke en masse lækre projekter der venter på mig i posen fra Rasmilla nu - sammen med alle de andre projekter jeg havde i forvejen! Men pyt, nu mangler vi bare nogle flere timer i døgnet...

 Her i formiddagen gik turen så til Ikea i Aalborg sammen med Jonas. Jeg ved at han hader at vade igennem hele Ikea sammen med sin mor, men var med til at slæbe og det var han advaret om :) Vi skulle nemlig ud og hente et nyt havebord!

Der kom lige et par ekstra ting i vognen - sådan kan det jo gå! :)

Nu sidder jeg foran symaskinen. Ville hellere ud i det gode vejr, men sådan er det altså ikke i dag...
God søndag!

3 kommentarer:

vidunderlige univers sagde ...

UHH lækre ting du fandt dig.. Mette..
Jeg sku også ha været derude idag.. Men min R.. gad ik lette sig.. Og nu ærger jeg mig nu hvor du viser de flotte ting.. ARRGG

Hos Menanne sagde ...

Hej. Bliv du bare ved symaskinen. Der er hundekoldt idag. Jeg skulle i haven idag, men da det eneste der kunne holde stormen ude, var vinter jakken, så mente jeg, at det var vigtigere med strikketøjet.
God søndag!

Louise sagde ...

Bare skønne køb.
Jeg har også haft indedag.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...