onsdag den 1. juni 2011

Så kom der sten...

 I dag er der kommet 14 paller med sten - som skal omdannes til vores nye terrasse...

 156 kvm sten skal der lægges. Jeg tror det bliver så godt :)

 Store sten til fortrappen...
Lige nu ser her sådan ud - sand og jord over det hele! Jeg støvsuger og fejer mindst 10 gange om dagen! Selvom vi bruger bagdøren og sætter skoene, slæber vi sand rundt i hele huset! 

Fordøren er svær at bruge nu, men i næste uge kommer vores murer og starter på trappen... Årh hvor jeg glæder mig!

4 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Det bliver så dejligt... altså når det er færdigt ;-))) pyha, lange arme...

Lotteriet sagde ...

Lange arme og en holdning som Quasimodo.. Det bliver bare lækkert når det er færdigt!! :O)

Kirsten sagde ...

Det er godtnok mange sten, glæder mig til at se det færdigt.
God arbejdslyst i dag.

Balles Bazaar sagde ...

Uhh jeg husker det tydeligt. Vi lagde ny terrasse for 5 år siden og jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg havde hver sten i hånden. (skulle flyttes fra indkørslen, op ad trapper, til terrassen). Men glæden over resultatet er hele sliddet værd.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...