mandag den 29. august 2011

Min store dreng...

 Så fik Jonas sin bøjle på. Torsdag i sidste uge. De første par dage var slemme. Det gjorde rigtig ondt, og Jonas havde rigtig ondt af sig selv. I de første par dage levede han af is, yoghurt og koldskål. Men han er i bedring, og selvom han er øm i gummerne når han tygger, så er han tilbage på nogenlunde normal kost igen. Han ærgrer sig noget over at det er slut med karameller, bolcher og det at gnave på en gulerod eller et æble, men det er trods alt ikke for resten af livet :)

 Jeg har lige bagt rugboller her til aften, så de er klar til madpakker i morgen...

Og Jonas har - efter at have godkendt bollerne - hængt en bestilling på køleskabet! Han skal vist have salat og en bolle med i tasken i morgen :)


5 kommentarer:

Louise sagde ...

Det første dage er de værste - og så lige døgnet efter de får ny bue på.
Men her spiser Christina, som har haft bøjle på 1 år til november, æbler, blommer, nektariner, flæskesvær m.m. uden problemer :)
De ser lækre ud de boller!
Fornemt man bare sådan kan hænge en bestilling på døren ;)

Lin sagde ...

Stakkels knaegt. Jeg "lider" med ham. Har nu selv haft boejle paa i 2 1/2 aar og aner stadig ikke hvornaar jeg kan faa den af. Suk, det er altsaa ikke sjovt.

Camilla sagde ...

Tillykke med bøjle-barnet. Jeg kan godt huske de første par dage efter at éns bøjje var blevet strammet. Der er man ikke meget værd.
Ang. loppemarkedet - ja, hvad er det for en fesen forsamling af kunder der er i den her ende af landet?

Elsebeth Malm Christophersen sagde ...

De boller ser rigtigt gode ud.
må jeg ikke få opskriften? :-)
VH Elsebeth

Mette Thrysøe sagde ...

Elsebeth - Jeg har brugt en almindelig rugbrødsopskrift (uden surdej), men har skiftet en del af rugmelet ud med hvedemel - ikke andet :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...