fredag den 19. august 2011

Nye kataloger i Stof og Stil...

 Der er nye kataloger i Stof og Stil... Jeg ringede her i eftermiddag til en krea veninde og spurgte om hun ville med i Stof og Stil lørdag formiddag. Det kunne hun ikke, men vi kan da køre med det samme, sagde hun! Det gjorde vi så! Jeg skulle bare lige kigge og blive inspireret :) Det fik jeg så denne stak ud af :) 
Og nu hvor vi alligevel var i City Syd, så tog vi lige Ikea også :) Super hyggelig og spontan shoppetur :)

Nu sidder jeg og hækler lidt. Jeg hækler nøglesnore.... Engang når de bliver færdige kan de sikkert ses hos FasterMette.dk

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Uh, jeg susede gennem Stof og Stil i går efter lidt voksdug, men jeg havde min søn med, så jeg havde lovet......
Jeg kiggede ud af øjenkrogen og så en masse fristende stoffer og garn og broderi. Men jeg stoppede ikke op:) Det bliver en anden dag.

Dorthe Thorup sagde ...

Ha ha:-) Det billede kunne ligeså godt være taget hjemme hos mig - Samme voksdug og temmelig mange ens køb fra stof og stil, både når det gælder bånd, knapper og stof:-)

Louise sagde ...

Super dejligt med sådan en tur :)
Jeg glæder mig sådan til onsdag, hvor Christina og jeg har aftalt en tur til Aalborg.
Der må jeg vist lige ind efter de kataloger.
God weekend!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...