onsdag den 31. august 2011

Sidste dag i august...

 Kaspers arme hænger ud af ærmerne på alle hans bluser, så vi har sat gang i et projekt! Kasper har valgt stof, sat farver sammen og fået idéer. En smule nyt er indkøbt og alt det gamle er fundet frem.

 Imens jeg har målt og gjort klar har Kasper været i gang med at tegne. Det er jo lidt luksus her hos mig, så han tegner med guldtusch på kalveskind :)
Nu ligger alt stoffet og snurrer i vaskemaskinen...

En havevandring har vist, at mine store smukke dahlia er sprunget ud! Den er kæmpe!

I ovnen står en banankage. Jeg kom nemlig til at sige på arbejde, at "jeg havde masser af bananer og at jeg hellere måtte bage en banankage" En af mine kolleger sagde: "Det tror vi ikke på, at du kan! Det vil vi smage før vi tror det" ... Så derfor er der dømt kage til mig i morgen :)

3 kommentarer:

Kisser Laptern sagde ...

Har du en banankageopskrift med mange bananer? Den er jeg meget interesseret i.... :)

Mette Thrysøe sagde ...

:) Jeg bruger den fra Karoline, men når jeg bager ca. dobbelt portion eller mere, så bruger jeg flere bananer end der skal til :)

DiSign-Keramik sagde ...

Prøv dette "Amerikansk bananbrød", du finder opskriften her:
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=21406&Amerikansk%20bananbr%C3%B8d

Jeg tilsætter yderliger hakkede valnødder og mørk chokolade i mindre stykker.

Den er bare god.
Og der er ikke så meget fedtstof i.

God appetit.
Kh. Dianna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...