søndag den 23. oktober 2011

Billedspam...

 Kasper havde lavet en overraskelse til mig... og nej, den indeholder ikke rom :) Men nogle børn skriver spejlvendt og Kasper mestrer altså denne disciplin for tiden :)
I øvrigt smagte overraskelsen ganske skrækkeligt! :)

 Jeg havde lige tømt denne kurv for garn - og Villy så straks muligheden for en lur...

 Kasper elsker skatte! Så han fik lov at gå på opdagelse i mine smykker...

 Fyldt til bristepunktet med diamanter, guld og ædelstene...

 Jeg er en samler og en af mine samleobjekter er frøer! Helst frøer med krone på, men denne her kunne også gå an :) Nu blev den til en skattekiste!

Jeg har fået en masse pærer af en dame med de bedste pæretræer! I dag har jeg bagt pæretærter - mest til fryseren, men vi skulle lige smage! Helt perfekt :)

6 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Uhmmmm - pæretærte ;-) det smager så godt, mon det er den fra Karoline bøgerne? ;-))

Mette Thrysøe sagde ...

Det er det lige præcis, Kirsten :) Jeg afslutter bare med sukker og kanel på toppen :)

Eva sagde ...

Karolines pæretærte, - en rigtig klassiker. Mums.

God mandag.

Randi B. Jensen sagde ...

Da min datter for mange år siden begyndte i skole, var hun dygtig til at skrive, men da hun så de andre vendte bogstaver og tal omvendt, ja så gjorde hun altså også - det er et led i børns udvikling :-)

Birte sagde ...

Hvor er den fed din frø, er ellers mest til ugler men denne frø der åbenbart ka lukkes op er da helt skøn.
Hilsen Birte

Uglemors verden sagde ...

For fed en frø!! Holder mig normalt til ugler, men hvor er den bare skøn - Hvor kan man dog købe sådan et vidunder? Hvis ellers det er en ny ting ;)

Og sidder lige og få den vildeste lyst til pæretærte, mums, den ser god ud :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...