onsdag den 12. oktober 2011

Strikkecafé hos Bettekun...

 Jeg kan vist lige nå at gøre lidt reklame :) I morgen aften skal jeg nemlig igen ned til Mette i Bettekun og undervise i hendes strikkecafé-arrangement! I morgen er det "Montering af strikketøj" det handler om. Jeg har samlet en pæn dynge strik ind på min husstand og deltagerne får lov til at kigge med fingrene! :) Jeg har også en kurv med skønne, sjove, smukke og skøre strikkeprøver, som jeg har lave igennem årene. Den får deltagerne også lov at gramse i :) Det skal nok blive en rigtig hyggelig aften - det plejer det! Og jeg er sikker på, at der godt kan klemmes et par deltagere mere ind! Måske ses vi :)

Og endnu et afsnit i vores føljeton om arbejdet i stuerne... Vores entre er nu så godt som fyldt! Stuerne er næsten tomme, kun sofaerne, spisebordet og FJERNSYNET står tilbage :) I morgen bliver der ikke gjort noget, for Flemming arbejder sent, jeg skal også arbejde og så er der jo strikkecafé hos Mette i morgen aften :) Men fredag - har jeg fri - og så sker der noget! Lørdag skulle vi gerne i gang med at male! Årh hvor jeg ikke gider... Men bagefter gider jeg godt :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...