mandag den 10. oktober 2011

Vi går helt amok...

 Projektet er sat i værk. Nu skal det være! Vi skal have malet i stuerne og gulvet skal slibes og olieres på ny... Det er så frygteligt imens det står på, men det bliver så skønt bagefter :) Vi startede i dag. ALT skal ud ad stuerne! ALT!!!

 Midt på gulvet i stuen står mine nye reoler til systuen, for jeg har fået den idé, at der skal ryddes op i alt mit garn... ALT mit garn!!

 I køkkenet er ting stablet op. Det er den del af køkkenbordet jeg kan undvære i de næste par uger...

 I forgangen er reolen kilet ind, og den er blevet fyldt med ting fra skænken, vitrinen og andre gemmesteder. Vi skal have flere møbler kilet ind foran reolen - en af dagene...

Og så er mine reoler på plads i systuen. Nu skal alt garnet bare findes frem og på plads - men lige nu har det laveste prioritet! :)
Hold da op hvor bliver man træt...

9 kommentarer:

Trine - Søhesten sagde ...

Det er virkelig ikke sjovt, mens det står på, sådan noget ombygning/renovation, men det nemlig SÅ skønt, når det er overstået.
Vi skal også snart igang med endnu et stort byggeprojekt, så jeg går og gruer/glæder mig (til det er overstået) :-)
God arbejdslyst :-)

Bebiane sagde ...

Spændende projekt i er startet på, et godt tidspunkt, for så er i færdige til julen :-)

Bilgaardkreative sagde ...

pyha - hvordan finder I dog energi til det - syntes altid I har gang i noget af alt det jeg bliver træt bare ved tanken om.

DiSign-Keramik sagde ...

Rigtig god arbejdslyst...

Kh. Dianna

Louise sagde ...

Fornemmer du messer et mantra: Det bliver godt, når det er færdigt? ;) Her vil vi have malet Andreas værelse, og det vil ikke have den store indflydelse på resten - og dog... Jeg hader, når det hele er flyttet rundt og sammen og det lige pludselig roder alle steder. Rigtig god arbejdslyst!

Margit sagde ...

Det bliver da rigtig godt - bare det var mig der havde et syrum :)

x
Margit
creative tail

Lin sagde ...

Det er et H mens det staar paa. Glaed dig til det er ovre.

Mayen sagde ...

Men det blir så flott når det er ferdig;-)Lykke til

janet sagde ...

I er da godt nok seje her i en tid hvor jeg gemmer mig under tæppet på sofaen fordi der er så mørkt og koldt

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...