fredag den 23. december 2011

Dejlig formiddag...

 Jeg har været her i formiddag!

 Og snakket ind i denne her!

 Sammen med hende her!

I går ringede Ann-Karina fra Amio.dk nemlig til mig, og lokkede mig med til et interview på Nordjyllands Radio. Programmet bliver sendt mandag morgen imellem 8 og 8.30 - så I kan nå det endnu :)

 Vi snakkede Amios koncept, butikker og butiksejere. På radioen blev vi modtaget af Charlotte Ostertag, som sidder på den daglige morgenradio på P4. Hun havde bedt mig tage forskellige ting med, så hun kunne se hvad vi snakkede om.

 Ann-Karina og jeg var nødt til at forevige hinanden, så vi knipsede løs med kameraet :)
"Der skal jo være noget til bloggen" :)

 Her sidder jeg så, og har en smule sommerfugle i maven :) Det gik nu hurtigt over. Man kan snakke sig fra meget :)

Det var rigtig sjovt at møde Charlotte Ostertag i virkeligheden, når jeg er vant til at høre hende i radioen hver dag :) Hun var rigtig sød, og tog rigtig godt imod os!

Og det var rigtig fedt at møde Ann-Karina! Vi kunne altså ikke bare skilles bagefter, så vi tog ind til byen og drak kaffe på Baresso og så gik tiden :) Rigtig hyggeligt! Tak for en skøn formiddag/og lidt af eftermiddagen, Ann-Karina :)

3 kommentarer:

Kirsten sagde ...

BLÆRET!!
Rigtig god jul.
Kh Kirsten

Hanne Rimmen sagde ...

Ja, ved du hvad, der er da for vildt Mette !!!
- og så kender jeg dig ;o))
Selvfølgelig vil jeg stille ind på den kanal på mandag.

Knus Hanne

Ann-Karina sagde ...

Lidt forsinket hilsen ;)

Selv tak Mette, det var en meget dejlig dag og skønt endelig at møde dig:)

Jeg håber, vi igen kan ses når jeg er omkring Aalborg-egnen, så giver jeg et lille pip.

KH Ann-Karina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...