tirsdag den 13. december 2011

Imens jeg venter...

Jeg flytter filer! Jeg er i gang med at tømme min computer. Nu kan jeg altså ikke forliges med Vista længere! Jeg døjer og døjer og nu skal det altså ud! Så jeg tømmer og flytter og ryder op! Det tager lang tid... Bare i min billedmappe, som hører til bloggen har jeg 9553 elementer som fylder næsten 20 GB... Jeg lader min computer stå og arbejde i nat, så er den sikkert færdig med at flytte i morgen :)
Her til aften har vi været på skolen til Juletamtam med dussen! Helt vildt godt juleshow, med Lucia optog, dukketeater, antimoppesang, hip hop dans, lanterneoptog og en vild julemand, som pludselig brød ud af de vante rammer, kastede rundt med juletræet og sammen med en flok unger gik helt amok på luftguitar og dans! Fed aften!
I morgen er det Jonas som står på scenen, når han med hovedrollen åbner årets Musical på Hals Skole! Han har ondt i maven og kan vist ikke faldt i søvn oppe på værelset :) De skal spille Joanna, fyldt med fed Gasolin musik! Vi glæder os!

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Det er godt at få ordnet computer selvom det er besværligt.

Hvor bliver det spændende at se musical. Håber den lille skuespiller får styr på nerverne.

Balles Bazaar sagde ...

Jeg kan godt forstå du vil af med Vista. Det var da vist en Microsoft bummert.
Hvor er det altså bare morsomt at I deroppe i det nordlige Jylland (har jeg ret i det) kalder, det vi på Sjælland kalder SFOen, for DUSsen. Jeg hører det tit fra familien i Vestbjerg - men ikke fra andre.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...