fredag den 20. januar 2012

Fri fredag...


Jeg har endnu en fridag i dag. Det er virkelig luksus :) Imens vaskemaskinen arbejder sidder jeg og hører radio og strikker på Jonas' bestilling. Der er langt imellem at Jonas ligefrem har bestilt noget strikket, men når han nu har gjort det, så er med at komme i gang :)

 Det er denne lækre model jeg er i gang med - ja, både modellen og modellen er da helt i orden :) Jeg har anskaffet mig garnet hos Mette :) 
Den er sådan set rar at strikke, med de der sømandsbobler, de trækker tænder ud! Hold da op hvor jeg synes de er øv at strikke :) Men jeg kæmper færdig, for så længe Jonas spørger til projektet, så er der håb for at drengen vil gå med den!

5 kommentarer:

Lydert sagde ...

Ja, det er om at slå til, når de unge vil gå i hjemmestrik. Det er en rigtig flot trøje, håber du klarer dig gennem boblerne.
God fridag

Balles Bazaar sagde ...

Dejlig, dejlig trøje. Min søn på 12 har også bestilt en. Han vil gerne have en grøn.
Jeg har læst lidt på opskriften, og kan heller ikke umiddelbart forstå, hvordan sømandsboblerne kommer frem, og det lyder ikke til at være det nemmeste i Verden. Det er som du siger, bare om at kny på.
Nyd fridagen.

Mette Thrysøe sagde ...

Det med boblerne i opskriften står også lidt underligt. Gå f.eks. ind på Familie Journalens hjemmeside. Der har de en strikkeskole hvor du kan se hvordan boblerne strikkes - det er nemt nok, der er bare det der med tiden! 2 skridt frem og 3 tilbage :)

Bebiane sagde ...

God fornøjelse med din hyggedag, sådan en har jeg også i dag....dejligt når tiden får lov til at stå stille.

Henriette sagde ...

Jeg har fået en bestilling på to trøjer - samme mønster.
Så nu er jeg lidt nervøs :o)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...