onsdag den 11. januar 2012

Jeg er så sliksyg!!

Jeg prøver virkelig at tage mig sammen! Det er nu 5. dag uden cola, jeg er begyndt at løbe igen og jeg spiser masser af grøntsager! Jeg SKAL af med de 5 kg jeg har taget på i løbet af sidste år! Jeg VIL have bikini på igen til sommer og jeg VIL kunne passe mine fedeste cowboybukser igen!
Lige nu er jeg bare så sliksyg, at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre :) Jeg har skåret rugbrødstern og står og hygger mig imens jeg laver buksemønster til min mor :) Heldigvis bagte jeg rugbrødet i går, så skorpen er stadig hård og sej, lige som jeg kan lide dem! :)

Hvad er sund slik?

21 kommentarer:

Linda sagde ...

Kold tyrker, Mette, det er det eneste der virker ;o) Undlad endelig at hoppe på Light vognen, for du holder kun din sukkertrang ved lige.
Næh, en gulerodsstav eller en virtuel gulerod som 10 dage uden cola udløser en gave, 25 dage - 40 dage. Sundt slik findes ikke. Pr definition. Ligesom kaffe ikke kan være koffeinfri. Det hedder bare brunt vand ;o)

Mette Thrysøe sagde ...

:) Tak Linda! Jeg fortsætter :) Og nej, jeg hopper ikke på Light! :)

Kirsten sagde ...

Det findes ikke!!

Eva sagde ...

Prøv at børste tænder, - det kan godt fjerne trangen lidt....
Ellers har jeg god erfaring med kold tyrker. Træls de første 1-2 uger, men så går det over. Desværre kan jeg ikke overbevise mig selv, men jeg prøver! Og prøver! Og prøver!

Jeg har næsten lige læst Bente Klarlunds bog Sandheden om sundhed. Den er rigtig god som kickstart. Fornuftig og saglig.

Karin Grøn sagde ...

For det første er der ingen lette udveje og for det andet vil du finde ud af at du kommer til at opleve sukker på en anden måde. F.eks. vil du med tiden kunne smage sukkeret i mælk, hvis du drikker mælk. Hvad der kan tage sukkerlyst er gulerødder, så selvfølgelig, som faktisk er rigtigt søde, mest i marven i midten men du kan spise uendelige mængder.

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

Obat Herbal sagde ...

cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

Obat Herbal sagde ...

cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

Obat Herbal sagde ...

obat herpes alami De Nature cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

Obat Herbal sagde ...

obat herpes alami De Nature cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

restu ibu dan ayah sagde ...

obat ambeien wasirr herbal manjur dari De Nature yang paling manjur untuk mengobati wasir atau ambeien parah

Ekstrak Buah sagde ...

ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh

Ekstrak Buah sagde ...

TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP

anditia saeful akbar sagde ...

ALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMI

Ekstrak Buah sagde ...

HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL

Ekstrak Buah sagde ...

wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien

ekstrakalam sagde ...

AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN

Ekstrak Buah sagde ...

mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah

jamu sehatku Manjur sagde ...

herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur

jamu sehatku Manjur sagde ...

ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami

jamukuatpriacengplus.com sagde ...

Dokter bisa mendiagnosis apakah Anda menderita hemoroid dengan menanyakan riwayat kesehatan dan juga melakukan pemeriksaan

fisik. Dokter akan memeriksa saluran pembuangan Anda. obatwasirherbal Beberapa orang merasa enggan untuk bertemu dokter. Anda tidak perlu merasa malu,

semua dokter sudah terbiasa dalam memeriksa dan manangani wasir karena ini adalah penyakit yang sangat umum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...