torsdag den 23. februar 2012

Kobolt eller orange?!

Lige om lidt, når jeg har hørt Sveinur for 10. gang, og jeg er færdig med at skrive dette indlæg, så har jeg bestemt mig for, om der skal være kobolt eller orange lynlås i sømandstrøjen... Synes, at de der forkanter som skal bukkes ind, er noget juks!

UPDATE: Det er mest noget juks, når man ikke læser opskriften ordentlig igennem... Forkanterne skal jo slet ikke bukkes ind :)

Jeg har forøvrigt tiltuskes mig en lille bitte vinterferie, som er begyndt i dag :) Drengene og mig har lige været et smut i Aalborg. Med frokost på "Det store gule M", besøg hos Fætter BR og spisning af isvafler med chokolade-banan-is ned igennem gågaden :) Hygsomt!

12 kommentarer:

Therese sagde ...

Jeg stemmer for kobolt ;o) Skønt med miniferie...

Helle sagde ...

Helt klart orange!

violykke sagde ...

Jeg er også til den blå, hyggeligt med den gyldne måge, som den hed hos os da min unger var mindre, skønt med lidt ferie min er snart slut , har weekend job.

Betty sagde ...

Orange lynlås er perfekt!

Sikke en hyggelig dag i har haft, og fortsat god mini ferie!

Barbara sagde ...

Hmmm, måske jeg bliver tungen på vægtskålen, hvis du da ikke allerede har bestemt dig ;0)
Jeg synes at begge er fine, men hvis jeg tænker på hvad den skal bæres sammen med (af anden påklædning), så vil det ofte nok blive jeans. Og dér synes jeg den orange vil være en fin kontrast, så den orange må blive den jeg stemmer på!

Randi B. Jensen sagde ...

Måske lynlåsen nu er syet i - men jeg stemmer for orange, selv om du faktsik slet ikke bedte om tilkendegivelser :-)

Laila-H sagde ...

Hvis det er en delbar lynlås, kunne du jo lave en med to farver

Merete sagde ...

Hvad mon du valgte?
Fortsat go' miniferie...

Henriette sagde ...

Hvilken lynlås valgte du?
Jeg kæmper stadig med min trøje og tænker på at jeg skal have en mere lavet.
Din er blevet flot.

Louise sagde ...

Klart orange :)
Der er mest Nørgaard over den.

Hanne Rimmen sagde ...

Nu er det jo sikkert akt for sent at komme med min mening, men jeg gør det alligevel.
Klart orange.... og har du valgt den blå ???
tja.. så er det jo sikkert den helt rigtige farve ;o))
Knus Hanne

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...