fredag den 17. februar 2012

Og værsgo'...


 Så er opskriften i luften. Den kan findes her!



10 kommentarer:

violykke sagde ...

Den er købt og betalt og der er købt garn, så snart sæt i gang :0)

Louise sagde ...

Super flot! :)
God ferie - hvis du er heldig.

SmilendeSussi sagde ...

jeg har også lige købt den, og har endda et par nøgler Kauni til at ligge i forskellige striber, så jeg kan komme i gang med det samme.... Feeeeeedt! ;)

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Jeg har lige prøvet på at købe den, men PayPal siger jeg ikke kan betale med Visa kort så er spændt på om jeg har fået bestilt og betalt.;)

Mette Glerup sagde ...

Lyder super godt - jeg glæder mig til at få den i butikken :o).

Kludemutter sagde ...

Hvor er den dejlig.
Den er købt ;)
Nu mangler bare garnet.

Yt

www.frunielsen.com sagde ...

hejsa mette jeg vil rigtig gerne købe dit mønster men jeg er desværre en xxl eller xxxl og jeg vil så gerne strikke din opskrift kan jeg selv lægge til tror du eller kan du lave et mønster som passer velbarmede quinder tihi.
hilsen jette

Mette Thrysøe sagde ...

Hej Jette. Det skulle ikke være så svært at lægge til opskriften for at få den rigtige størrelse. Men du kan jo også få fat i en opskrift du er sikker på passer, og så bare strikke den i striberne :)
Tak for alle kommentarer, opskriften er sendt til alle jer der har bestilt :)

Sylvia sagde ...

Jeg har ventet på denne oppskriften siden jeg så vesten første gang her hos deg.
Men desverre har jeg problemer med betalingen på nett.
Kan vi kanskje gjøre en byttehandel? For jeg vil så gjerne ha denne oppskriften, siden jeg har en pose full med Kauni-garn.

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...