søndag den 19. februar 2012

Søndag i solskin...

Jeg er stået sent op. Eller... jeg vågnede tidligt, og så lå Kasper og jeg og gassede os i sengen og læste Anders And blade :) Nu er der spist "morgenmad", alle er pist forsvundet og jeg sidder tilbage, i solskin, med min te og mit strikketøj. Drengene er på deres værelser og Flemming motionerer spaden ude i musikrummet, kan jeg høre :)
Det så nærmest ud, som om den gule lampe var tændt, men det er bare solen der går helt amok i dag. Jeg får næsten lyst til at gå i haven :)

2 kommentarer:

Hos Menanne sagde ...

Min have kaldte også på mig, lige ind til jeg stod i mudder til knæene! Så jeg valgte at kaffe og nybagte boller er vejen frem. God søndag til dig!

Eva sagde ...

Det er det skønneste vejr. Perfekt til en aller sidste vinterferiedag.....

Sikke en nuttet lille hvalp, I kan vente jer:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...