søndag den 4. marts 2012

Søndagsspam...

 Weekenden har været fyldt godt ud :) Rengøringen var heldigvis overstået i fredags, så der er kun vasketøjet tilbage. Og søndagen er gået med syltning af rødbeder, bagning af rugbrød og såning af tomater!

 Lørdag fik jeg besøgt min mor - som havde fødselsdag i sidste weekend :) Derfor fik jeg produceret to nye halskæder til hende :)

 Der er kommet lidt forår ind i stuen...

 ... og på badeværelset.

 Og så kom vi til vasketøjet, der skulle lægges sammen. Kasper stod for klemmerne!

Jeg skulle ikke nyde noget af at have klemmer på mine tæer :)

 Og på min plante VIL jeg ikke have dem! Men det så sjovt ud :)

 Nu er jeg gået i systuen og har fundet lidt lækkerier. Alt fra Stof og Stil kan jeg se...

Det skal blive til noget med dem her :) De ligger bare og roder, så nu skal jeg altså også have et etui til pindene!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...