torsdag den 26. april 2012

Min torsdag...

 Egentlig var det meningen at jeg ville tage på arbejde i dag, for jeg skylder et par dage :) Men min venstre hofte strejker for tiden. Det gør vanvittigt ondt og jeg døjer med at sidde længe ad gangen... 
Så i dag har jeg bevæget mig stille og roligt rundt og nusset med forskellige ting. Jeg fik lyst til humus!

 Heldigvis havde jeg alt til formålet :) I min morter kom sesamfrø, og så kunne myrderiet starte :) Det tager lang tid, det er hårdt, men det bliver fantastisk :)
Og så selvfølgelig masser af hvidløg, god olie, salt, citronsaft og voila!

 Jeg har lavet et glas, som skal med på arbejde i morgen. Jeg medbringer også agurkestænger, gulerødder, snackpeber og blomkålsbuketter, og så er der dømt hyggesnacks i frokostpausen...

 Og så blev mit bollelager i fryseren fyldt op :)

 Og ham her?!

Han har også hygget sig!
Kradsemærkerne på hjørnet står Villy for. Ja, vi elsker vores dyr!

Lige nu sidder jeg og pusler med det allersidste på årets konfirmationskjole! Billeder følger efter den store dag :)

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Uhm, hummus:) Og hjemmebagte boller:)

Hvor er det spændende med den konfirmationskjole.

Hanne Rimmen sagde ...

Det lyder da dejligt med en hjemmedag med tid til hund, humus og hjemmebag (rækkefølgen er bevidst), men ikke så godt med dårlig hofte. Håber det er bedre i dag.
Her hjemme har vi kæmpet med en virus af de slemme. Første dag, som var bare nogenlunde, var i går ;o(
Glæder mig rigtig meget til at se den konfirmationskjole. Du jo en super syhelt, så den er helt sikkert rigtig smuk. Dejlig dag til Mette.
kh. Hanne

Vicky sagde ...

Ååååh de skønne dyr, her hjemme kender vi også både til hunde forårsagede udrullede toiletruller og 'ujævne' katte hjørner... De er nu skønne dyrene.... :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...