søndag den 13. maj 2012

Blogtræf 2012...

 Endnu et blogtræf er vel overstået! Tænk at Lone kan blive ved :) Men det kan hun! Og sikke en dag :)
Der var spændende workshops med bl.a. hækling, pop cakes, læder arbejde, smykkefremstilling og flere spændende :)
Og der var mad - rigtig god mad! Og der var sponsorgaver! Vi slæbte hjem i pose og sæk :) Fantastiske gaver :) Mere om det senere...

 Det var hyggeligt at se jer alle sammen igen! Og hilse på nye! Der blev vist lavet mange aftaler, om at ses igen, om lige at hjælpe med et eller andet.


Jeg har fuldstændig smadret da jeg kom hjem :) Så mange indtryk, inspiration og kreative tips og idéer på en dag - det bliver man helt ør af :)
Jeg glæder mig allerede til vi ses igen næste år :) Tusind tak til alle - og især Lone - for en skøn, hyggelig og kreativ dag!

6 kommentarer:

Henriette sagde ...

Selv tak - vi havde alle en skøn dag. Det er utrolig den energi Lone kan lægge for dagen.

Lisbeth sagde ...

Tak for en dejlig dag og hjælp med trøjen. Er ikke kommet igang med den endnu, men det kommer :-)

monaelisabeth sagde ...

ja det var rigtig hyggeligt, inspirerende, spændende og meget mere. Også jeg var godt brugt, da jeg kom hjem.
tak for igår :o)
hilsen Mona

Louise sagde ...

Det var en super dejlig dag. Jeg kan slet ikke forstå, vi kunne nå alt det på én dag :) Helt forrygende dag!
Jeg må klart snart besøge Marskendiseren og glæder mig til dit sommermarked. Tak for pelsen :)Vi ses.

Merete sagde ...

Ja tak for sidst ... super hyggelig dag
Kh Merete

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...