mandag den 14. maj 2012

Jeg styrede mig!!

Dette er mine indkøb fra i går - hvor jeg besøgte både Garnudsalg OG Saltum Uldfestival :) Hos Kenneth købte jeg det blå uld/silke + en lækker kid mohair. De skal strikkes sammen i en lækker vams - engang... Det orange er fra Holst Garn, og skal vel også forvandles til en eller anden skønhed - engang...
Jeg var i det skønneste selskab. Vi er altså så gode til at være af sted sammen sådan en hel dag :)
Vi besøgte også Den Gamle Brugs Kunst, som ligger i Saltum. De havde jo lige 50% på alt! Vi kom til at slæbe derfra med store zinkbakker og alt muligt :) En dejlig og hyggelig dag, hvor vi i øvrigt mødte en masse kendte mennesker - altså bloggere, strikkeveninder og andre kendte ansigter :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...