tirsdag den 29. maj 2012

Med mor på arbejde...

 Jeg havde lige lidt jeg skulle have lavet færdigt i min lille syhule her til aften. Oskar er temmelig mor-syg for tiden, så han følger mig overalt! Han har et sted i systuen, hvor han gerne må ligge - og det er egentlig ikke her på hylden :) Men han fik lige "gravet" lidt i hylden med lilla stof, for det skal ikke være for pænt, når det skal soves i... Og så var han klar til lur :)

Efterhånden som Oskar slapper af og stoffet skrider sammen, ligger han til sidst helt ude på gulvet :)

Nu er jeg færdig med at sy og Oskar ligger her ved siden af mig. Han er vist klar til nattero inden længe :)

6 kommentarer:

Fynpige sagde ...

Man skulle da være hund hos dig !! Skønt *smil*

www.frunielsen.com sagde ...

Åhhhhhhhhhhhh det er som at se Freddy på 16 år,-- ja det er rigtigt han er stadig en dejlig mors hund men med lidt skavanker når han husker det,----går lidt som en gammel mand men hvis der kommer en due eller andet i haven puha så har vi glemt alt om at være over 100,-- glæd jer det bliver en gammel og herlig hund i mange mange mange år og godt for det,-- mutti oscarmutti,- jeg er freddymutti

Kirsten sagde ...

Han er simpelthen for skøn ;-) og ja, de hunde kan ligge de mest "skøre" steder. Mine hunde "graver" også en fin rede, inden de lægger sig... ;-)

Lin sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. min hund er bange for symaskinelyden, saa den er altid over alle bjerge. Okay, min 37 aarige gamle maskine larmer ogsaa en del hihi.

Lydert sagde ...

Sikke han hygger sig

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...