onsdag den 16. maj 2012

Mit gamle kadaver...

Mit kadaver har sagt stop - igen...  :) Jeg døjer med min hofte. Jeg var ved lægen i går, og hun gav mig en smart diagnose som er svær at sige. Det er noget med de slimsække jeg har i hoften. De er irriterede og hævede. Og det gør vanvittig ondt! Jeg har fået en tid hos fysioterapeuten - på mandag! Jeg har ventet i to dage nu, på at de skulle ringe med et evt. afbud, men det skete ikke... Og jeg skulle jo i haven i de her 4 fridage! Det kommer jeg så ikke - hmpf! Jeg døjer med at sidde ned alt for længe ad gangen. Så nu har jeg stået og gået lige så stille rundt i to dage...

5 kommentarer:

violykke sagde ...

Åh hvor er det bare trist at dine fridage skal gå med det, håber virkelig du snart for hjælp, så det er til at holde ud, og du kan komme i haven :0)

Louise sagde ...

Åh, hvor er det træls for dig Mette. Der er godt nok længe til mandag... Jeg håber snart, det går fremad.

Hos Menanne sagde ...

Der bliver alligevel regnvejr Mette, så tag det med ro! God bedring!

Susanne sagde ...

sikkert irriterede slimsække - gør ondt a. h..... til ! Har haft det on and off i 10 år og bedste hjælp har været blokader...... 3 mdr næsten smertfri :o) Jippieee
Alt kan gøres; bare i små doser og afvekslende rytme. Pøj pøj
Mvh
Susanne i Silkeborg

Kirsten sagde ...

Æv for det... rigtig god bedring...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...