fredag den 11. maj 2012

Nå ja, der er jo blogtræf i morgen...

 Jeg har haft en vildt travl uge, så først her i eftermiddag kunne jeg begynde at forberede mig til Blogtræf i Aalborg i morgen :) Jeg glæder mig rigtig meget, og nu hvor alt er pakket og klar - så er jeg også klar! :)

 Jeg glæder mig til at se jer alle sammen igen - jeg håber at se mange af jer fra sidste år, men nye ansigter vil jo være fantastisk også :)

 Og den lille rottweiler?! :) Han har været i bad. De første par gange protesterede han højlydt, men nu har han affundet sig med sin skæbne - og siger ikke en lyd :)

Tværtimod :) Han ser ud som om han har opgivet alt håb og tabt kampen :)
Men han er blevet så fin og han er helt sig selv igen...

4 kommentarer:

Lone sagde ...

åhe... mit hjerte bløder..

Det er da så synd for den lille stakkel... Han forstår da lige at spille på alle tangenter..

Nå men der er nu ikke noget som lugtende hund, så han må vel lide..

Vi ses.. og du nåede det jo..

Lone

Eva sagde ...

Søde, lille hund:)

Jeg håber, I får et dejligt blogtræf.

Håndarbejde skal der til sagde ...

God fornøjelse med blogtræffet

Hyggehygge
Marianne

janet sagde ...

Ih altså Mette, du skal jo huske at prikke til mig til sådan et blogtræf, det gad jeg rigtig godt sammen med dig så du kunne holde et lille kursus i væve strik eller isygning af lynlås eller... Ja der ville sikkert være en masse vi ku få tiden til at gå med...næste gang må jeg være på mærkerne...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...